Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dimarts, 20 de setembre del 2011

Ed.Ciutadania (Medi) - Sensacions i sentiments

Visualitza el següent video i digues:

1.- Quina escena del video t'ha agradat més? Per què?

2.- Quin sentiment te dona l'escena què més t'ha agradat?

3.- Demana-li als teus pares quina escena els ha agradat més, Per què els ha agradat aquesta escena? Quin sentiment identifiquen?

Summer feelings from sebastien montaz-rosset on Vimeo.

34 comentaris:

  1. Lo que mas me a gustado es que en muchas
    imagenes salian deportes radicales


    firmado:juan españa

    ResponElimina
  2. La escena que mas me ha gustado ha sido la de un hombre que sea tirado por una montaña. El sentimiento es liberta. Me agustado por que a el hombre le salen las alas como si fuera batman.

    ResponElimina
  3. 1.L'equilibrista dalt una corda perquè m'hagraden els equilibristes del circ.

    2.Un sentiment d'alegria.

    3.Al meu pare li ha agradat la nina bevent aigua de la cascada.Perquè mostra que la natura està viva i la hem de protegir.Alegria.

    signat:Xavi

    ResponElimina
  4. M'agradat quan la dona corrià per el bosc perqué parexia molt feliç i amb molta libertat


    firmat: Alvaro

    ResponElimina
  5. Felicitat y alegria ! firmat: Alvaro

    ResponElimina
  6. 1. L'escena que més m'agradat es la que están els avis i la nina amb la cistella de llepolies. Per que es la que més m'impressionat.

    2. El sentiment que amb dona es el d'amor.

    3. En general l'ha agradat tot el video pero es escenes que més l'ha impressionat a la meva mare es la de la dona que està corregent per les muntanyes amb la motxilla a l'esquena. El sentiment es de llibertat.

    Maria Parejo.

    ResponElimina
  7. m'agradar tot el video con viure a les montanyes es molt pulit con feien esport con jugaven tot era motl pulit

    ResponElimina
  8. M'encanten les vostres respostes, fan que torni a mirar el video per cercar l'escena què més us ha agradat. La meva escena favorita és en el moment en que l'infant i el seu padrí comparteixen una estona, el meu sentiment és enyorança perquè me duen records dels meus padrins i totes les històries i vivències que me varen donar. Recordau que tenim tota la setmana per recollir sentiments d'aquest video, qui més s'anima? . Signat Patri 5è A

    ResponElimina
  9. 1.L'escena que més m'ha agradat és la part en la que l'home estava pujant una roca.

    2.El sentiment que m'ha trasmés és que l'home s'estava esforçant per aconseguir-lo.

    3. A la meva mare l'escena que més li ha agradat ha estat la de la nina amb l'avi, perquè li hagués agradat que jo hagués conegut al meu avi.
    El sentiment que li trasmet és amor i seguretat.

    signat:nico

    ResponElimina
  10. A jo m'agradat quan habia un avi amb una nina perque me recorda tot el que me varen enseñar els meus avis, el sentiment de la melancolia


    firmat: pare i mare de'n Alvaro

    ResponElimina
  11. 1.A jo m'ha agradat cuan hi habia un nen correguent per el camp.
    2. Em dona sensacio de llibertat.
    Firmat: Eddy

    ResponElimina
  12. 1. L'escena que mes m'ha agradat ha set quan els nins berenen a la vora d'un llac. Perque m'agrada anar de camping.
    2. El sentimen que em dona es d'alegria.
    3. A la meva mare li han agradat molt 2 escenas, la nina que li dona un petó al bambi perque mostra respecte per la natura que tanta falta fa i la de l'avi amb la neta perque te molt de sentiment d'amor per la familia. Paula

    ResponElimina
  13. La meva part preferida és quan un noi salta.

    2. Em produeix libertat.

    Toni Moreno.

    ResponElimina
  14. 1. A mi m'ha agradat quan la nena beu del riu.
    2. Em dóna sensació d'alegria.
    Krishna

    ResponElimina
  15. Me donen adrenalina les imatges de deport de riesgo

    firmat: Juan España

    ResponElimina
  16. 1.Quan un home està pujant una muntanya corrents.

    2 a mi me da tranquilitat

    cristian

    ResponElimina
  17. A mi m'ha agradat sa part de l'home saltant per sa muntanya corrents

    2. Em produeix la sensació d`estar volant


    Maria Victoria

    ResponElimina
  18. A mi ma agradat tot tinc una sensacio de d'energia

    firmat Janice

    ResponElimina
  19. 1-M' ha agradat la bicicleta perquè ha saltat molt la biciceta alt

    2-perquè es molt dirvertit

    Firma Adrian

    ResponElimina
  20. A mi m'agrada tot el video
    Vanessa Neumannn

    ResponElimina
  21. 1-A mi el que més m'agrada és quan el senyor fa la capgireta amb la bicicleta 2-Em dona la sensació de ràbia perquè jo tambè el vull fer 3-A la meva mare li agrada més és quan el senyor i la senyora estan abraçats.La sensació que sent és amor SEBASTIÀN BLANCO

    ResponElimina
  22. Magrada el paisatge i el rafting em una cencacio de felicitat firmat Dani

    ResponElimina
  23. A mi m' ha agradat quan el boix ha saltat amb sa bicicleta i ha fet una capgiretaen l' aire
    firmat gabriel

    ResponElimina
  24. M'agrada la nina que estava veuen l'aigua del riu perque M'agradat la nina que estav veuen l'aigua del riu perque l'aigua estava bona i tambe madunat emocio.

    DOHA.

    ResponElimina
  25. a mi ma trasnmet alegri i emoció la imatlle que mes m' agrdat ha set quan la bmx a met el seu truco de Miguel de 5b

    ResponElimina
  26. A mi m'agradat quan la cabra anava corrent per la muntanya

    M'a donat una sensació de llibertat

    signat: stella

    ResponElimina
  27. 1.M`ha agradat la part que l'home esta corrents per sa muntanya

    2.La sensació que m'ha donat a sigut la sensació de estar relatjada.

    ResponElimina
  28. L'escena que mes m'agradat es quan estaven fent dos homes puenting perque aixo fa superar el pors si ya saps dominarlo.
    I a mi em transmet pau i riesgo.

    Signat,Nico corbo

    ResponElimina
  29. L'escena que mes m'agradat ha set quan la nena li dona un petó al cèrvol.
    Perque són molt polits.
    El sentiment és d'amor.
    Als meus pares els agradat molt l'escena de la familia al llac, per que recorda algún viatge dels que hem fet.
    El sentiment és de nostalgia.

    Signat:Clara

    ResponElimina
  30. L'escena que més m'agrada és quan la dona va corrent per la vora del riu.En transmeteix una sensació de llibertat i respecte a la natura.Als meus pares els ha agradat l'escena del petó de la nina al cérvol, el sentiment és de tendresa.

    Signat:
    Ángela Mas i pares

    ResponElimina
  31. la ecsena que mes me a agradat es : la de el nin
    amb la bicicleta cuan dona la pirueta . PER QUE :
    ME AGRADA MOLD
    I ALA MEVA MARA LE AGRADA : la de la nina cuan sopla la flor

    ResponElimina
  32. 1.Ami ma´hagrada la escenadel nin que intenta fer la boltereta amb la bicicleta i al final lu consegueix .perque ufa amb esforç.

    2.Lameva mare li agrada la escena la al·lotaque intenta pujar la muntanya i alfinal lu consegueix.perque al final amb esforç lu consegueix.

    3.El meu pare li agrada la escena el abi ambel net.perque transmet molta felicitad la cara del abi amb el seu net.

    firmat:noelia

    ResponElimina
  33. A la meva mare li agrada el paisatge i quan esta el nen amb el avi.
    Al meu pare li agrada quan esta un home amb la bici i fa la capgireta per darrera

    signat:joan :):)

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)