Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dilluns, 19 de març del 2012

Medi - Setmana de la mar: Podeu comptar els dofins?

Hola! Me trob millor i divendres passat us vaig visitar per desitjar-vos una bona setmana de la mar, toca gaudir del viatge i provar si podeu veure un o dos dofins.... 5è B els va poder veure :), 5è A veurà dofins?

Però us imaginau que passa això? vaig trobar aquest video i me vaig quedar al.lucinada.... tal vegada podeu comptar la quantitat de dofins que acompanya al vaixell... això és normal?

Bon viatge 5è A!!


5è B aprofitau per informar de la vostra setmana de la mar a 5è A :), gràcies!

Una abraçada

Signat: Patri


7 comentaris:

  1. Patri m' agradaria vora dofins pero no tants m' asustaria:)
    No els e pogut contar
    Silvia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si n'hi han tants que no puc comptar-los, a jo tan poc m'agradaria veure tants de dofins, nomes vull veure alguns.

      Marina :)

      Elimina
  2. I a jo m'agraden els dofins i sempre vull veure'ls però de vegades em fa por veure tants de repent.

    Marina:)

    ResponElimina
  3. M'agradaria que hem pasasi aixo en la Setmana de la Mar...

    Joan;D

    ResponElimina
  4. Y habia tants que no e pogut contarlos m'agradaria veure aixo pero asustaria pensari a que es una invacio .


    Signat:Angela.R :D

    ResponElimina
  5. Hi havien molt no e pogut comtar-los.M'agradaria que em pases aixó a la Setmana de la Mar.


    Àngela Mas :)

    ResponElimina
  6. Segur que podreu fer fotos i veure miiiiil . . . bé no. . . jejeje 5 o 6 dofins botant i acompanyant al vostre vaixell :) quina emoció! si podeu veure un orenol seria com fer realitat el conte :D Visca el vostre Ore :)))) A passar-ho bé al.lotets!!!!! us ho mereixeu Signat Patri

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)