Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dijous, 26 de gener del 2012

Català - Activitat: Dictat Petit Príncep

Aqui teniu el dictat corresponent a aquesta setmana, queda penjat i d'aquesta manera el podreu estudiar, Sort!

Instruccions per fer el dictat a l'aula:

1) Dictar el text amb el projector apagat llegint-lo a la pantalla de l'ordinador d'aula.

2) Projectar el text a la pantalla per la correcció per part dels alumnes

3) Han de corregir la llibreta del company de la seva dreta

+20 faltes= Copiar cada falta 10 vegades i el dictat complet

15-20 faltes = Copiar cada falta 9 vegades i el dictat complet

10-15 faltes = Copiar cada falta 7 vegades i el dictat complet

5-10 faltes = Formar una frase amb cada falta

0-5 faltes = Copiar cada falta 5 vegades



Dictat Petit Príncep Divendres 27 de Gener

I el petit príncep va fer una rialla molt bonica que em va irritar molt. M'agrada que la gent es prengui les meves desgràcies seriosament.
Després va afegir:

- Aleshores tu també vens del cel! De quin planeta ets ?

Immediatament vaig entreveure una llum en el misteri de la seva presència i el vaig interrogar bruscament:

- O sigui que vens d'un altre planeta ?

Però no em va respondre. Movia el cap suaument mentre mirava l'avió:

- És clar que, amb això, no pots venir de gaire lluny...

I es va tancar en un somieig que va durar molta estona. Després es va treure el meu be de la butxaca i es va submergir en la contemplació del seu tresor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)