Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dissabte, 18 de febrer del 2012

Tutoria - Fins aviat 5è A (Patri)

Hola classe

Avui el metge ha decidit que he de fer un poc de repòs i descansar, no he tingut oportunitat d' avisar-vos en persona, per això us deix un video polit (com se diu a Eivissa) per dir-vos que us trobaré molt a faltar i de pas podríem fer un video semblant quan torni a classe d'acord?.

M'han dit que ja teniu un mestre que començarà dilluns amb vosaltres, heu de fer com sempre, continuant fent feina perquè el 2on trimestre s'acaba.

Per favor, connectau-vos cada dia al bloc d'aula perquè aqui posarem activitats que contaràn per nota final, així podré parlar un poc amb vosaltres i entre tots podem practicar ortografia i més coses.

Deix una tasca per dilluns per l'encarregada d'aula que és aquesta setmana na Noelia, els alumnes que no varen dur l'arena a plàstica en comptes de quedar-se sense pati, necessit que facin un comentari a aquesta entrada de 5 línies amb el tema de: per què ens oblidam el material a casa?, jo vigilaré qui ho ha fet i qui no, recordau que hem de ser responsables i com sempre, si tenim dificultats hem de cercar una sol.lució.

Fins aviat i cuidar-vos molt, i una darrera pregunta, quin és el cor que més t'ha agradat? si el deis jo el diré! una abraçada gegant!

Signat: Patri






16 comentaris:

  1. Hola Patri! Sens dubte el que més m'ha agradat és el cor fent amb persones perquè el cors venen de les persones tan bones com tú. Ànim guapa que prompte et tornarem a tenir a l'escola... Una abraçada molt forta! Cuidat!

    ResponElimina
  2. el cor que mes m'agradat es el de la piruleta i el que sortia fet amb herba.

    Maria Parejo.

    ResponElimina
  3. Hola Maria P! ves preparant una piruleta o agafam una i li feïm forma de coret ;)

    Mayteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! gràcies Mayte! ains quin mes aïllat m'espera... no pateixis que m'estic portant molt molt bé! tan bé que qualcú me posarà un doble positiu! :D Gràcies a vosaltres per ser tans bons companys :) . Ens mantenim en contacte :D Signat: Patri

    ResponElimina
  4. Hola Patri t'anyorarem moltissim... :'( el cor que m'agradat a sigut el dels cereals, el del semafor i el de la herba.

    Signat:Elena

    ResponElimina
  5. Patri et trobarem a faltar,nosaltres pensam que ets la millor profe que podem tenir.Vull que tornis, pero entenc que es pel petitó.El cor que mes m'agrada es el que surt primer el dibuixat, perque qui l'estigui dibuixant ara sera per algun motiu, com el meu que es per tu.

    Marina Riera

    ResponElimina
  6. A mi m'agraden tots els cors!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    T'estimo molt Patri.Cuidat molt.

    xxxxxxxxxooooooooooooooo

    :):):):):):):):):):):D

    Signat:CLARA

    ResponElimina
  7. El cor que mes m ha agradat es la piruleta.
    Silvia

    ResponElimina
  8. El cor que mes m'agradat ha sigut el de l' herba.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agraden tots!!!
      Te trovarem a faltar Patri

      Joan

      Elimina
  9. moltes gràcies classe, us desig una bona setmana, us esper per aqui! i. . . el cor que més m'ha agradat és el sandwitx!!!!!!! nyam!!!! :)))) signat Patri

    ResponElimina
  10. A mi'agraden tots i es molt divertit.Patri enhorabona

    Kesia

    ResponElimina
  11. El cor que més m'ha agradat és el de la platja i la piruleta,fins aviat.

    ResponElimina
  12. No vaig dur l'arena , perque el dia que tenia que anar feia molt de fred.
    I com els altres dies tenia activitats extra escolars , me avia olblidat.
    paula

    ResponElimina
  13. El cor que magradat a sigut el de LEGO perque mencanten els LEGO moltisim.signat JC

    ResponElimina
  14. El cor que mes m'agradat a sigut el del edifici i el de els cereals.
    Patri es trobu a faltar!!Besitoosss!!

    Àngela Mas

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)