Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dimarts, 18 de setembre del 2012

Primer dia de matemàtiques a sisè B

La meva primera impressió...

- ha estat molt bona. Sembla que és una classe que en sap molt i està atenta en les explicacions. Tenen el bon costum de aixecar la mà per parlar, tot i que de vegades, com que saben molt, volen dir sempre la resposta. M'agrada el grup de sisè B. (Anabel).

- En el primer dia de classe de mates na Anabel ens ha recordat lo de l` any passat i llavor em fet una fitxa. ( Gaby )

-Quan tenien un dubte li preguntàvem i nos lo explicava molta bé.(christian).

-El primer dia de classe m'agradat perquè em fet una fitxa fàcil de mates (Toni)

-M'agradat el dia de classe per que nos va fer un repas de tot (Camila)

- El primer dia de classe de mates a set divertit per que em repasat unes quantes coses (miguel)

-El primer dia de classe m'agradat per que varem repassar coses i per que no hi ha deures (Mª Vicky)

-El primer dia de matematiques a estat molt bé per que hem repasat algunes coses. (Aura)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)