Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dijous, 7 de març del 2013

Català - Sorteig del llibre "El dinar de cada dia"



Per participar al sorteig d'aquest llibre de cuina Balear, heu d'entregar a la vostra tutora una recepta de cuina eivissenca ben presentada, a més a més podeu pujar nota a català.

Vols aquest llibre de receptes balears? Escrit per una mallorquina que vol aprendre cuina eivissenca també!

 moltes gràcies Xisca per donar-mos 2 llibres per sortejar a 6è A i 6è B,

gràcies! i bon profit!

Teniu data límit fins 25 de Març, el sorteig se realitzarà el 26 de Març

11 comentaris:

  1. Segur que totes les receptes estiran mol bones:):)

    Silvia

    ResponElimina
  2. Van a estar muy buenas

    David

    ResponElimina
  3. Puc participar jo tb?

    Tere

    ResponElimina
  4. M'encanta aquesta idea de fer aquest concurs.



    Àngela Mas

    ResponElimina
  5. Ja s'ho he comentat a la meva mare, i tinc moltes ganes de començar a fer la recepta

    ResponElimina
  6. El comentari de dalt l'escrit jo

    Marina

    ResponElimina
  7. que bonito ese concurso

    ResponElimina
  8. van a quedar molt bé les recetes

    ResponElimina
  9. Jo m'apunto al concurs.


    Toni Moreno

    ResponElimina
  10. JO M'APUNTO AL CONCURS I YA LO HE FET
    DOHA

    ResponElimina
  11. QUI A GUAÑAT PERQUE JO LO E ENTREGAT

    DOHA

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)