Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

dijous, 21 de febrer del 2013

Tangram

TANGRAM

TANGRAM a la viquipèdia.

Entra aquí per construir el teu propi tangram i construir una figura.

Què has de fer?
1. Construir el tangram seguint les instruccions. Ho hauràs de dibuixar a una tartolina i retallar-lo.
2. Triar una de les figures per imprimir-la i omplir-la amb les peces que has fet.
3. Calcular la superfície en mm2 de la figura que has construït i escriure-la al full per la part de darrera.
4. Transformar els mm2 en: cm2, dm2, m2, dam, hm2 i km2.
5. Posar les dades al full i lliurar-lo a la mestra.

6. Altres activitats per practicar el tangram.

12 comentaris:

  1. No se mol be lo que es:(

    Silvia

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. No se fer-ho.....:(

      Aura rodriguez escandell

      Elimina
  3. Tampoc és tan difícil; jo el tinc a casa meva



    Toni Moreno

    ResponElimina
  4. No entenc tot pero lo que entenc no es dificil


    Vanessa

    ResponElimina
  5. Jo tinc un a la meva casa i esta super chulo

    FRMAT:CHRISTIAN

    ResponElimina
  6. Es facil de fer al principi no l'entenia quan el vaig entendre es molt facil

    ResponElimina
  7. ES MOLT FACIL LA E FET EN UN QUAR D'HORA

    ResponElimina
  8. Al principi no ho sabía fer peró ara ya l'entenc i és molt facil;)

    Aura Rodriguez Escandell

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)