Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

divendres, 8 de febrer del 2013

Carnestoltes - Per què ens va agradar fer el taller de màscares?



Ens ha agradat molt fer el taller de màscares de carnestoltes perquè.... 

 .- agrada fer feina amb els companys 

 .- per passar una estona divertida 

.- és molt relaxant 

.- és una feina original 

.- ens permet treballar la confiança amb el company 

 gràcies!!!!!

11 comentaris:

  1. Es veritat a estat super bé.


    Signat: Angela.R :)

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt fer aquest taller però no m'ha sortit la meva màscara.

    Xavi

    ResponElimina
  3. va estar molt bé, super bé
    Aina

    ResponElimina
  4. M'va agrada molt :)

    Silvia

    ResponElimina
  5. M'agradaría tornar a ferlo!!

    Joan;)

    ResponElimina
  6. Amí no em va agradar vaig tenir tanta por que no volía fer-me la meva màscara.


    Josep

    ResponElimina
  7. Hi ha que tornar-ho a fer pronte

    Maria Parejo

    ResponElimina
  8. Tenim que fero de nou pero aquesta vegada am paper.
    signat:Noelia

    ResponElimina
  9. La veritat es que no en va agradar molt fer-ho , perque es quedava la escayola pegada a la cara!



    Àngela Mas

    ResponElimina
  10. M'agradat molt perqué hem passat una bona estona mirantbles cares del companys :)) !!!!!!!!!!

    Per: aura rodriguez escandell

    ResponElimina
  11. Em va agradar perquè la majoria varen quedar bé.


    Toni Moreno

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)