Del curtmetratge PROBLEMÀTICA SOCIAL, quina és l'escena que més t'ha agradat?

Del curtmetratge BULLYING, quina és l'escena que més t'ha agradat?

divendres, 22 de febrer del 2013

CINC DE LES 10 ROQUES MÉS RARES DEL MÓN

1- LA ROCA D'OR DE BIRMÀNIA: a la regió Mon de Birmània, un lloc de peregrinació budista, s'eleva Kyaitiyo Pagoda, d'1.55 metres d'altària. En el cim de la roca d'or, un granit cobert amb "fulles d'or" que durant cents d'anys els fidels han anat aferrant. El més extrany és que sembla que la pedra estés a punt de caure.  



2- EL DELICAT ARC ROCÓS DE UTAH, EEUU: és l'arc rocós més famós del món, situat en el Arches National Parc de Utah. Utah la té com a símbol de l'estat ja que és l'unica roca en forma d'arc que hi ha allà. 


3- ARBRE DE PEDRA: és una formació rocosa volcànica pel vent arenós, es troba a la meseta de  Bolívia, un dels llocs més pintorescs del món. 


4- ROCA EN FORMA ONDULANT: es tracta d'una formació arenisca ubicada a The Wave de la zona de Coyote Buttes, Arizona d'EEUU. S'han de recórrer 4.8 km per arribar a The Wave que està a 107 metres d'altura, on no hi ha res més que aquesta formació.  


5- FONGS DE PEDRA: aquests fongs rocosos d'Egipte és una de les més famoses formacions rocoses d'aquests tipus en el món. Estan formats per una greu erosió i meteorització. Generalment, hi ha fongs de pedra en deserts que han agafat forma com a resultat d'una meteorització més forta a la base de la roca. 

* Meteorització: acció dels agents erosius externs, com l'aigua, el vent, els canvis de temperatura o el gel i el desgel, sobre les roques i minerals de l'escorça terrestre. 


Què us semblen aquestes meravelles de la natura? Quina us agrada més? 

12 comentaris:

  1. A mi m'agrada mes la primera

    Maria Parejo

    ResponElimina
  2. Son molt xules. La que més m'agrada és la segona.


    Xavi

    ResponElimina
  3. Són molt polides, però la que mes m'agrada és la 4.



    Àngela Mas

    ResponElimina
  4. A mi man deixat de pedra totes amb les seves formes.


    Toni Moreno

    ResponElimina
  5. A mi m'agarade el dibuix de la EL DELICAT ARC ROCÓS DE UTAH, EEUU

    Vanessa

    ResponElimina
  6. la que mès m'agradat es la de forma de fong


    miguel ramon

    ResponElimina
  7. No sabia que hagues tantes formes de pedres en el mon


    miguel ramon

    ResponElimina
  8. Que boniques les roques amí la que més m'ha agradat a set la 5.



    Josep

    ResponElimina
  9. No m'he imaginava tantes formes de roques

    ResponElimina
  10. M'AN DEIXAT IMPRESIONADA SON MOLLT BONIQUES

    ResponElimina
  11. M' agraden molt totes pero la mes rara per jo es la primera:):):)
    Silvia

    ResponElimina
  12. si que son estranes pero bonitas
    angela6b

    ResponElimina

Hola! Comenta i rebràs resposta! :D Revisa l'ortografia del teu comentari abans de publicar :)